La Gran Correguda 2013

La Gran Correguda 2013
Xulu ve de quan el Miquel del Vici Bici m'ho diu sempre que ens veiem. Quan una vegada per la TV fent-li un reportatge al Josep Mª Sanz Beltràn, que deia que ser Chulo és un arte. Per això quan feia de Lampista, la senyora Mari em deia Artista. I un hivern com un altre, anant pel carrer del Reg com sempre vaig. Amb samarreta de tirants i pantaló curt. Un noi al creuar-se amb mi, em va dir: Xulu!! I quan estava a l'Hospital de Sant Pau el 91/92 estant a Físsio, l'infermer al passar sempre em deia Valent.

dilluns, 9 de setembre del 2013

Xulu




La Gran Correguda 2013

Xulu

 

 

 

 

 


 

 

 

Xulu,en Català Pinxo

Xulu o Pinxo: Aquell que fa gala de ser valent o que tracta d'imposar-se per la seva valentia a infonent por,

Bravucon,guapo,chulo.


                                                  www.elpinxo.blogspot.com

Continua a  www.xulu6969.blogspot.com

Xulu ve de quan el Miquel del Vici Bici m'ho diu sempre que ens veiem. 
Quan una vegada per la TV van fer-li un reportatge al Josep Mª Sanz i Beltran, que deia que ser "Chulo" es un arte. Per això quan feia de Lampista, la senyora Mari em deia Artista.
I un hivern com un altre, anant pel carrer del Rec com sempre vaig.
Amb samarreta de tirants i pantalons curts.
Un noi al creuar-se amb mi em va dir:Xulu!!

I quan estava a l'hospital de Sant Pau el 91-92 estant a Físsio, l'infermer al passar sempre em deia Valent.



Carnet del Vici Bici

Carnet del Vici Bici

Carnet del Vici Bici















Continua a xulu6969.blogspot.com










Papa Juls a la Gran Correguda 2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada